[Gelistirici] Dış bağımlılıklar , amerikan mandası

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
6 Şub 2008 Çar 16:30:10 EET

At Wednesday 06 February 2008 around 16:15:58 S.Çağlar Onur wrote:
> 06 Şub 2008 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> Bilakis şu dakika çözülmeli çünkü böyle bir sorun daha önce yoktu (2007
> bootstrap ederken) ama artık var, demekki 2007'den günümüze böyle bir
> problem tanımlamışız depoda ve daha ileri gitmeden ya system.base/devel
> kurallarımızı/anlayışımızı revize edip/değiştireceğiz ya da paketleri ve
> depoyu :)

Şu dakika en önemli şey geliştiriciler için 2008 CD'si hazırlamak, çekirdek
ekipten adam hâlâ gcc4 üzerinde geliştirmeyi absürd buluyosa contrib'teki
adamın herhangi birşeyi port etmesini bekleyemezsin.

Bu "bootstrap hack" 2 saat sürmez, görünürde bir etkisi de olmaz sisteme. 2008
diye bir CD yaparsın üzerinde bir daha kendini bootstrap ettirirsin
gerekiyorsa.

Söylediklerin mantıklı ama projenin bir öncelik problemi yaşadığını
düşünüyorum.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.