[Gelistirici] Dış bağımlılıklar , amerikan mandası

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Şub 2008 Çar 16:15:58 EET

06 Şub 2008 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Değil aslında abartıyosunuz bence, gcc 4.2 için aynı bootstrapı bende yaptım.
> Şu dakikada çözülmesi gereken bişey değil bu.

Bilakis şu dakika çözülmeli çünkü böyle bir sorun daha önce yoktu (2007 bootstrap ederken) ama artık var, demekki 2007'den günümüze böyle bir problem tanımlamışız depoda ve daha ileri gitmeden ya system.base/devel kurallarımızı/anlayışımızı revize edip/değiştireceğiz ya da paketleri ve depoyu :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/