[Gelistirici] Dış bağımlılıklar , amerikan mandası

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Şub 2008 Çar 16:34:08 EET

06 Şub 2008 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Şu dakika en önemli şey geliştiriciler için 2008 CD'si hazırlamak, çekirdek
> ekipten adam hâlâ gcc4 üzerinde geliştirmeyi absürd buluyosa contrib'teki
> adamın herhangi birşeyi port etmesini bekleyemezsin.

Yep katılıyorum

> Bu "bootstrap hack" 2 saat sürmez, görünürde bir etkisi de olmaz sisteme. 2008
> diye bir CD yaparsın üzerinde bir daha kendini bootstrap ettirirsin
> gerekiyorsa.
>
> Söylediklerin mantıklı ama projenin bir öncelik problemi yaşadığını
> düşünüyorum.

Tamam işte 2 saat sürecekse bunu yapalım diyorum, bunu yaptıktan sonra CD yapmak demek

caglar at zangetsu devel $ find system/ -name pspec.xml > /var/pisi/workQueue

demek olacak :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/