[Gelistirici] [paketler-commits] r40805 - in devel/programming/languages/perl: Algorithm-Diff perl-Algorithm-Diff

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
6 Şub 2008 Çar 02:53:50 EET

At Wednesday 06 February 2008 around 02:48:20 Gürer Özen wrote:

> yazmıştı:
>
> İsmail, Türkçe'de böyle bir ayrım duymadım, TDK yazım kılavuzu da böyle bir
> şeyden bahsetmiyor.
>
> Çeşitli yazılımlarda da 2007-2008 şeklinde kullanım gördüm, kernel'de şöyle
> hemen bir bakınca RedHat'in benzer kullanımları var kernel/ altında.
> Bazıları tek tek işaretliyor her yılı, copyright kanunlarında da görmedim
> bu konuda bir açıklama.
>
> 2007-2008 şeklinde bir kullanım mantıksal açıdan da yanlış değil, bir
> sürekliliği ifade ediyor sonuçta, o yüzden yukardaki iddianın kaynağının ne
> [...]

GNU kullanımında yıllar tek tek işaretleniyor 2005,2006,2007,2008 bkz. gcc,
emacs. Bu durumda arada yıl olmayan durumlarda GNU kullanımı daha mantıklı,
arada yıl olduğu zamanlarda ise

2005,2008 aradaki yılları kapsamadığı için 2005-2008 denilmek zorunda.

Depodaki kullanım da bu şekilde zaten bundan sonra iki ayrı kullanım
oluşturmaya gerek yok.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.