[Gelistirici] [paketler-commits] r40805 - in devel/programming/languages/perl: Algorithm-Diff perl-Algorithm-Diff

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
6 Şub 2008 Çar 03:01:17 EET

6 Şubat 2008 Çarşamba 02:48:20 tarihinde Gürer Özen şunları yazmıştı:

> yazmıştı:
>
> İsmail, Türkçe'de böyle bir ayrım duymadım, TDK yazım kılavuzu da böyle bir
> şeyden bahsetmiyor.

Bilebildiğim kadarı ile kendisi İngilizce bir yazım kuralıdır. Yıllar için
geçerli bir kuraldır, başka bir dizide kullanılır mı bilemem. Gürer'in dediği
gibi Türkçe'de benzeri bir kural yoktur. Genel (İngilizce konuşan dünya?)
yazılım geliştirme camiası ve kuralları ile uyum açısından Pardus'ta
kullanılmakta olduğunu ve İsmail tarafından titizlikle takip edildiğini
tahmin ediyorum.

ET