[Gelistirici] [paketler-commits] r40805 - in devel/programming/languages/perl: Algorithm-Diff perl-Algorithm-Diff

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
6 Şub 2008 Çar 02:48:20 EET

On Wednesday 06 February 2008 02:18:45 Ahmet AYGÜN wrote:
> Wednesday 06 February 2008 02:14:19 tarihinde Ismail Dönmez şunları
yazmıştı:

İsmail, Türkçe'de böyle bir ayrım duymadım, TDK yazım kılavuzu da böyle bir
şeyden bahsetmiyor.

Çeşitli yazılımlarda da 2007-2008 şeklinde kullanım gördüm, kernel'de şöyle
hemen bir bakınca RedHat'in benzer kullanımları var kernel/ altında. Bazıları
tek tek işaretliyor her yılı, copyright kanunlarında da görmedim bu konuda
bir açıklama.

2007-2008 şeklinde bir kullanım mantıksal açıdan da yanlış değil, bir
sürekliliği ifade ediyor sonuçta, o yüzden yukardaki iddianın kaynağının ne
olduğunu açıklarsan sevinirim.