[Gelistirici] Mplayer Firefox

selim ok selimok at gmail.com
5 Şub 2008 Sal 22:27:41 EET

05.02.2008 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış:

> Aynı paketleri kullanıyorum ama sorunu tekrarlayamıyorum. Flash
> aktifken sorunun oluşması mantıklı ama başka şeylerden de kaynaklanıyor
> olabilir. Sorunu hep tekrarlayabiliyorsan şunları denesene

Hep tekrarlayabiliyorum.  Tabii flash ve mplayer plug-in'leri aynı anda
çalışırken.

~/.mozilla dizinini başka bir yere taşımak
> ~/.mplayer/config  içine "ao=alsa" yazmak

Bir faydası olmadı.

Bir de uzak bir atış ama olabilir, devel deki alsa-lib i derleyip
> (python yaması olmadan) kursana bir şey değişiyor mu ?

Bunu vakit bulduğumda yaparım.

Bu arada deneme yapacaklara hatırlatma olsun, mplayerplug-in firefox kill
edilince ölmüyor, onu ayrıca öldürmek lazım. (Yoksa zaten bir süre sonra
amarok'da sapıtıyor. )

Sevgi saygı,
Selim