[Gelistirici] pisi patch parametresi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Şub 2008 Sal 21:43:27 EET

 Merhaba,

 Pisi unpack ederken yama uygulanan dosya birebir aynı değilse
(mesela satır numarası farklıysa, Hunk) patch komutu .orig dosyaları
oluşturuyor. Bu dosyalar yamaları düzeltirken de yeni yama oluştururken
de ayak bağı olabiliyor (mesela aynı dosyaya iki farklı yama
uygulanırken orig ler değişiyor). Paketlerle uğraşırken mutlaka ilk iş
olarak unpack ettikten sonra orig dosyalarını ayıkladığımı fark ettim,
ve bu işlem gereksiz angarya gibi geliyor bana.

 Ekteki yama orig dosyalarının oluşmamasını sağlıyor, reject durumu
olduğunda yine rej dosyaları oluşuyor. Konu paketçileri ilgilendirdiği
için listeye soralım dedik. İtiraz var mıdır  ?