[Gelistirici] Mplayer Firefox

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Şub 2008 Sal 22:05:16 EET

> Ad: firefox, versiyon 2.0.0.11, sürüm 73, inşa 65
> Ad: mplayer, versiyon 0.0_20080130, sürüm 80, inşa 55
> Ad: mplayerplug-in, versiyon 3.50, sürüm 10, inşa 9
>
> [1] http://folks.o-hand.com/ebassi/tidy-viewport.ogg

 Aynı paketleri kullanıyorum ama sorunu tekrarlayamıyorum. Flash
aktifken sorunun oluşması mantıklı ama başka şeylerden de kaynaklanıyor
olabilir. Sorunu hep tekrarlayabiliyorsan şunları denesene

 ~/.mozilla dizinini başka bir yere taşımak
 ~/.mplayer/config  içine "ao=alsa" yazmak

 Bir de uzak bir atış ama olabilir, devel deki alsa-lib i derleyip
(python yaması olmadan) kursana bir şey değişiyor mu ?