[Gelistirici] Geliştirici vs. Katkıcı

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
5 Şub 2008 Sal 22:20:50 EET

Yok mu? Ben actions.py içerisinde kullandığımız dilin Python olduğunu
sanıyordum. Özür dilerim. [1] burada anlatılanları Python ile karıştırdım
herhalde.

http://www.uludag.org.tr/projeler/pisi/api/api.html

Programları derleyerek kurabilen ve Python bilen birinin paket yapamıyor
olmasının sebebi ne olabilir?

Teşekkürler, sevgiler, saygılar...

pisi paketi yapmanın python bilmekle ne ilgisi var sorarım :) ?