[Gelistirici] Geliştirici vs. Katkıcı

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
5 Şub 2008 Sal 22:09:32 EET

Eren KOVANCI wrote On 05-02-2008 21:44:
> Pisi paketi yapmak için 1-2 sayfayı --geçen-- bir doküman olsa eminim
> paketçi sayısı artardı. Şu an mevcut bulunan dokümanlar bence yetersiz.
> Anlasam ben yapardım ama zor zar ancak kendi ihtiyaçlarım için paket
> yapabiliyorum. Belge yazmam imkansız.
>
> Uğur ve Murat'ın (meren) 2 ayrı Pisi dokümanı var ama onları okumakla
> paketçi olunmaz. Örneğin geçen forumlarda Python bilen ve hatta Python
> kitabı yazan bir arkadaş Pisi paketi yapamadığından ve yeteri kadar destek
> alamadığından şikayetçiydi. Python kitabı yazabilecek düzeyde birisi
> [...]

pisi paketi yapmanın python bilmekle ne ilgisi var sorarım :) ?
pisi paketi yapmanın ne python bilmekle ne programlama bilmekle bir
ilgisi yok, bu iş linux sistemlerinde tecrübeli olmaya, artık ilkel :P
dediğimiz dağıtımları uzun yıllar kullanmış olmaya vs. bakıyor.
ben pisi paketi yapmaya çalışırken hiç bahsettiğiniz yönlerden
zorlanmadım, şu an da paket yapmakla ilgili bilmediğim şeylerin daha çok
bu konulardaki eksiğimden geldiğini düşünüyorum.

windowsla python programlayan biri beş tane python kitabı yazsa ne yazar
   ki ..

saygılar ..