[Gelistirici] [Uludag-commits] r16946 - trunk/pisi/pisi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
4 Şub 2008 Pzt 14:25:33 EET

Merhaba;

Monday 04 February 2008 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> trunk ile stable branch'i karıştırıyosun. trunk en son gelişimlerin olduğu
> api/abi bozulduğu yerdir. 2008 için geliştireceksen gcc4, glibc 2.7, python
> 2.5 ne gerektiriyosa ona göre yapacaksın.

Şu anda geliştiricilere ve paketçilere sunabileceğimiz yeni toolchain'i içeren
bir taban sistem olmadığı doğru. Bir sürü geliştirici pisi'nin yeni
özelliklerini 2007 üzerinde kullanıyor ve test ediyor, şu anda herkese 2008
toolchain'ine geçin diyemeyiz... Daha belli bir süre 2007'yi desteklemeye ve
onun üzerinde çalışmaya devam edecek bir çok geliştirici. Kaldı ki
geliştiricilerin (paketçilerin diye okuyun) olduğu gibi 2008'e geçmesi öyle
bir anda ol(a)mayacak göründüğü kadarıyla...

Benim önerim, devel deposuna pisi trunk+2008 patch'lerini içeren bir paket
koymak, belli aralıklarla da bu paketi güncellemek - pisi trunk'ı 2007'de
çalışır durumda bırakmak. Genel geçer değerlere göre en doğrusu olmayabilir,
ama şu anki geliştirme sürecimizde 2007 üzerinde çalışan bir
next-generation-pisi 'ye ihtiyacımız olduğu gerçek.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]