[Gelistirici] [Uludag-commits] r16946 - trunk/pisi/pisi

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
4 Şub 2008 Pzt 15:14:46 EET

Monday 04 February 2008 14:25:33 tarihinde Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;

Selam,

> Benim önerim, devel deposuna pisi trunk+2008 patch'lerini içeren bir paket
> koymak, belli aralıklarla da bu paketi güncellemek - pisi trunk'ı 2007'de
> çalışır durumda bırakmak. Genel geçer değerlere göre en doğrusu
> olmayabilir, ama şu anki geliştirme sürecimizde 2007 üzerinde çalışan bir
> next-generation-pisi 'ye ihtiyacımız olduğu gerçek.

Mantıklı. Ama trunk üzerine commit etmeden 2008 yamasının da takibi zor.
uludag/branches altına pisi-devel branchı açacam 2007 ile çalıştığı bir
noktadan. Diğer trunkdaki değişiklikleri de commit edecem üzerine. Paketi
buradan yaparım. Gelecek devel gereklilikleri de buraya commit edilir.

- Faik