[Gelistirici] [Uludag-commits] r16946 - trunk/pisi/pisi

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
4 Şub 2008 Pzt 11:18:13 EET

At Monday 04 February 2008 around 11:04:16 Faik Uygur wrote:
> Monday 04 February 2008 10:43:49 tarihinde Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Önceki 4-5 commiti de kastetmiştim. Bu olmadı, bir de şunu deneyelim, dur
> bu da olmadı şimdi şunu deneyelim olmasın demek istedim.

Peki daha çok test eder öyle commit ederim.

> Absürd olur bence. Bootstrap üzerinde ben çalışmıyorum çünkü.

Pardus 2008 için çalışıyorsan system.base/devel güncel olman lazım, bu hiç de
absürd değil. Bootstrap üzerinde çalışmak başka Pardus 2008 için kodlamak
başka.

gcc 4.2'nin depoya giriş tarihi  2007-01-06 , 1 sene 1 ay önce yani. Yeterince
zamanın varmış demek ki gcc 4.x'e geçmek için.

> Ben revert etmeden geliştirmeye devam etmek ve her zaman trunk'ın
> kullanılabilir olmasını istiyorum ama. Şu an trunk pisi kullanan ve 2007 yi
> geliştirmeye devam eden de bir sürü paketçi var.

trunk ile stable branch'i karıştırıyosun. trunk en son gelişimlerin olduğu
api/abi bozulduğu yerdir. 2008 için geliştireceksen gcc4, glibc 2.7, python
2.5 ne gerektiriyosa ona göre yapacaksın.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.