[Gelistirici] [Uludag-commits] r16946 - trunk/pisi/pisi

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
4 Şub 2008 Pzt 11:04:16 EET

Monday 04 February 2008 10:43:49 tarihinde Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Karar vermekle alakası yok, hatalı bir commit olmuş hatayı görünce
> düzelttim.

Önceki 4-5 commiti de kastetmiştim. Bu olmadı, bir de şunu deneyelim, dur bu
da olmadı şimdi şunu deneyelim olmasın demek istedim.

> 2008 bootstrap için bunları yapmamız gerekiyo Faik, senin de kendi makinene
> gcc4 kurmanı beklemem absürd olmaz sanırım, zira Şubat 2008'deyiz sürüm de
> 1 ay içinde planlanıyor.

Absürd olur bence. Bootstrap üzerinde ben çalışmıyorum çünkü.

> Ayrıca kendi localinde bunları kolayca revert edebilirsin sen de
> biliyorsun.

Ben revert etmeden geliştirmeye devam etmek ve her zaman trunk'ın
kullanılabilir olmasını istiyorum ama. Şu an trunk pisi kullanan ve 2007 yi
geliştirmeye devam eden de bir sürü paketçi var.

- Faik