[Gelistirici] [Uludag-commits] r16946 - trunk/pisi/pisi

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
4 Şub 2008 Pzt 10:43:49 EET

At Monday 04 February 2008 around 10:34:47 Faik Uygur wrote:
> Monday 04 February 2008 09:43:04 tarihinde uludag-commits at pardus.org.tr
>
> şunları yazmıştı:

> İsmail, şu dakka başı flag denemelerini commit etmek yerine yerelinde son
> bir karar verdikten sonra commit eder misin?

Karar vermekle alakası yok, hatalı bir commit olmuş hatayı görünce düzelttim.

> Bir de şu var. Abi dağıtım senin makinende geliştirilmiyor yalnızca
> biliyorsun. Bu aşağıdaki hatanın sebebi gcc4 müdür? Ne kararlı depoda,
> ne de test deposunda gcc4 var şu an.

Kararlı depo ve test deposu Pardus 2007 için çünkü.

> İstersen pisi için bir branch açıp orada istediğin kadar oynayabilirsin.
> gcc4 depoya girdikten sonra da hepsini beraber merge ederiz.

2008 bootstrap için bunları yapmamız gerekiyo Faik, senin de kendi makinene
gcc4 kurmanı beklemem absürd olmaz sanırım, zira Şubat 2008'deyiz sürüm de 1
ay içinde planlanıyor.

Ayrıca kendi localinde bunları kolayca revert edebilirsin sen de biliyorsun.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.