[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Mustafa Günay mustafagunay at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 02:19:33 EET

Monday 04 February 2008 02:12:32 tarihinde Isbaran Akcayir şunları yazmıştı:
> bir de yer meselesi var. paketçi değilim/olamadım :D ama katkı yapmada
> hiç yer sorunu çekmedim :) paketlerle ilgili özel bir durum mu oluyor
> çok paket yaptıkça bilemiyorum ama o da fuzuli geldi ilk bakışta ..

[0] daki gibi bazı paketleri svn/cvs/git depolarından yapıyoruz ve kendimiz
host ediyoruz. Boyut olarak büyük olmasalar da 50mb ya da 100mb host alanına
sahip olunca biraz zorlanıyor insan ister istemez. Özellikle Murat ve Kenan
bu konuda benden daha zor durumdalar diye biliyorum.

[0] grep -r mgunay.net *
applications/multimedia/qmmp/pspec.xml:        <Description>Qmmp is an
audio-player, written with help of Qt library. You can add xmms and winamp
skins to ~/.qmmp/skins. Also we have 2 skins in here
http://www.mgunay.net/dist/qmmp-skins</Description>

applications/science/qcad-partlibrary/pspec.xml:        <Archive
sha1sum="a71ea6db989638daf4ff7e15c8e4a8e17df13ed3"
type="targz">http://www.mgunay.net/dist/partlibrary-2.1.2.8-1.tar.gz</Archive>

programming/languages/python/rapyd/pspec.xml:        <Archive
sha1sum="91857fd8f6ccb2f4144e76a6dceb9d36f864f2fa"
type="tarbz2">http://www.mgunay.net/mstf/rapyd-0.1.1.tar.bz2</Archive>

programming/libs/fparser/pspec.xml:        <Archive
sha1sum="8b018dbea52faf4f6dea852ead59c677c0dccc96"
type="tarbz2">http://www.mgunay.net/dist/fparser-2.51.tar.bz2</Archive>