[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 02:12:32 EET

Ismail Dönmez wrote On 04-02-2008 01:43:
> [...]

bir çok listeye üye olunca nasıl sıkıntı yaşıyorsunuz ? ben gmail'in
gördüğüm tüm mail programlarından daha sade/kullanışlı vs. olduğunu
düşünüyorum. zaten filtreleme/etiketleme/kategori vs. işlerini kendi
bilgisayarımızda yapıyoruz, dolayısıyla posta alanı çok gereksiz bence.

yönlendirme işinin de bundan biraz daha az gereksiz, ama yine de
gereksiz olduğunu düşünüyorum. insanlar mail adresleriyle değil
isimleriyle hatırlanırlar. upstream deki insanlar pardus.org.tr'ye
filtre yapıp önce o mailleri okumuyorlar ki :)

bir de yer meselesi var. paketçi değilim/olamadım :D ama katkı yapmada
hiç yer sorunu çekmedim :) paketlerle ilgili özel bir durum mu oluyor
çok paket yaptıkça bilemiyorum ama o da fuzuli geldi ilk bakışta ..

ben de böyle düşünüyorum bu konuda işte ..

herkese selam, iyi geceler

işbaran

(yaşasın gmail)