[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 09:07:54 EET

04.02.2008 tarihinde Isbaran Akcayir <isbaran at gmail.com> yazmış:

> bir çok listeye üye olunca nasıl sıkıntı yaşıyorsunuz ? ben gmail'in
> gördüğüm tüm mail programlarından daha sade/kullanışlı vs. olduğunu
> düşünüyorum. zaten filtreleme/etiketleme/kategori vs. işlerini kendi
> bilgisayarımızda yapıyoruz, dolayısıyla posta alanı çok gereksiz bence.

Küçük bir örnek, listeye attığın mail sana geri gelmiyor! Bu önemli
gözükmeyebilir belki ama benim için önemli.

yönlendirme işinin de bundan biraz daha az gereksiz, ama yine de
> gereksiz olduğunu düşünüyorum. insanlar mail adresleriyle değil
> isimleriyle hatırlanırlar. upstream deki insanlar pardus.org.tr'ye
> filtre yapıp önce o mailleri okumuyorlar ki :)

 "İnsanlar mail adresleriyle değil isimleriyle hatırlanırlar" hiç mi hiç
geçerli bir argüman değil ama populizm. Upstream ile hiç bağlantı kurdun mu?
Adamlardan dağıtım onayı istediğimde veya başka bir şey olduğunda, kendimi
Pardus geliştiricisi olarak tanıtıp mail adresimin de pardus uzantılı olması
emin ol daha etkili olacaktır. Örneğin, planeshift paketinin dağıtılması ile
ilgili "grant" alırken "gmail ne ayak" tarzı bir konuşma geçmişti upstream
ile aramda. Kısaca, olay ismimin tanınması falan değil. İlk mail'de yazdığım
gibi şekilci yaklaşıyorum.

bir de yer meselesi var. paketçi değilim/olamadım :D ama katkı yapmada
> hiç yer sorunu çekmedim :) paketlerle ilgili özel bir durum mu oluyor
> çok paket yaptıkça bilemiyorum ama o da fuzuli geldi ilk bakışta ..

Paketçi değilsen anlaman zor ama istersen [0], [1], [2] adreslerine bir bak.
İsmail'in alanında en az 3gb ve Onur'un alanında da en az 700mb benim
paketlere ait kaynak dosya var.

ben de böyle düşünüyorum bu konuda işte ..

> herkese selam, iyi geceler
>
> işbaran
>
> (yaşasın gmail)

Kolay gelsin