[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
3 Şub 2008 Paz 22:29:51 EET

Sistem yöneticisi şapkam ile şöyle düşünüyorum;

03 Şub 2008 Paz tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> Yakında yeni derleme çiftliği sunucularımızın devreye girmesi ile bir dizi
> makine boşa çıkacaktı. Bunlardan, bildiğim kadarı ile, bir tanesini
> ozgurlukicin.com için ayırmış durumdayız. Ayrıca contrib derleme çiftliği
> için de sağlam bir makine devreye girecek. Buna karşın elimizde eski
> sunuculardan kalan olacaktır diye anımsıyorum, Çağlar (ya da Ekin) bu konuda
> en sağlam bilgiye sahip. Bu makinelerden birini rahatlıkla
> gelistirici.pardus.org.tr (yani developer.pardus.org.tr) yapıp
> geliştiricilerimize ayırabiliriz diye düşünüyorum.

Bu makinaının bakımını başka biri alırsa neden olmasın.

Bunu yapacaksak @pardus.org.tr e-posta adreslerinin alias olacağını ve sunuculara "direkt erişime hayır" politikamı bozmayacağımı belirtmek isterim :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/