[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
3 Şub 2008 Paz 22:39:43 EET

On 03 Feb 2008 Sun 22:29:51 S.Çağlar Onur wrote:
> Bunu yapacaksak @pardus.org.tr e-posta adreslerinin alias olacağını ve
> sunuculara "direkt erişime hayır" politikamı bozmayacağımı belirtmek
> isterim :)

Bu cümleyi biraz açabilir miyiz, zira hiçbirşey anlamadım :) "Sunuculara
direkt erişim"?

Sunucuların bakımı/konfigurasyonu konusunda "ben yaparım" demek isterdim ama
kendime bu konuda güvenemiyorum. Hani mazallah ilerde gözden kaçırdığımız bir
şey olur, kötü sonuçlar doğurur. Açıkçası, sistem yönetimi konusundaki
deneyimsizliğim beni korkutuyor..