[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
3 Şub 2008 Paz 22:22:23 EET

3 Şubat 2008 Pazar 03:01:49 tarihinde Murat Senel şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> Yanılmıyorsam daha önce Ankarada'ki geliştirici toplantısında konuşulmuştu
> bu konu. 1-) Biz katkıcılara özel bir makine ayrılıp, dosyalarımızı,
> tarballarımızı koyabileceğimiz bir alan olacak mı? 2-) Ayrıca, çoğumuz bir
> çok listeye üye ve yine çoğumuz gmail kullanıyor ama listelerin çokluğu
> sebebiyle gmaille sıkıntı yaşayabiliyoruz. Aynı zamanda, bir upstream  ile
> mailleşirken @gmail yerine @pardus gözükmesi göreceli avantaj
> sağlayacaktır. Bu noktada hede at pardus.org.tr gibi mail adresleri
> katkıcılara verilebilir mi?

> [...]

Yakında yeni derleme çiftliği sunucularımızın devreye girmesi ile bir dizi
makine boşa çıkacaktı. Bunlardan, bildiğim kadarı ile, bir tanesini
ozgurlukicin.com için ayırmış durumdayız. Ayrıca contrib derleme çiftliği
için de sağlam bir makine devreye girecek. Buna karşın elimizde eski
sunuculardan kalan olacaktır diye anımsıyorum, Çağlar (ya da Ekin) bu konuda
en sağlam bilgiye sahip. Bu makinelerden birini rahatlıkla
gelistirici.pardus.org.tr (yani developer.pardus.org.tr) yapıp
geliştiricilerimize ayırabiliriz diye düşünüyorum.

@pardus.org.tr posta adresi ilk duyuşta "hayır yahu, olur mu?" etkisi yapmış
olsa da düşününce pek de manalı göründü. Biz de tam resmi işlerimizde
uekae.tubitak.gov.tr

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE