[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 03:38:31 EET

Pazar 28 Aralık 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> bizim startNetwork, interface'leri falan up edip uzak paylaşımları
> bağlıyor, X'in bunlara ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. loopback vs işleri
> daha önce yapılıyor zaten.

Bunları ayırmamız lazım. Ağ bağlantısı default'tan önce boot sırasında
etkinleştirilmeli.

> ramfs klasmış, temiz çözüm gibi duruyor ama tam da bilmiyorum ramdrive
> gibi bir şey heralde bu, peki /tmp'de çok büyük dosyalar olduğunda nasıl
> oluyor?

/tmp için değil. /var/run, /var/lock, /dev (udev'i hızlandırabilir mi?) ve
/lib/modules/*/volatile (DKMS için sanırım) dizinleri için kullanıyorlar.