[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 03:21:09 EET

Onur Küçük wrote:
> X in startNetwork den sonra başlaması gerekiyor aslında.
> mit-magic-cookie ip adresi / hostname gibi bilgilere göre
> oluşturuluyor. X ağ ayarlanmadan başlarsa sıkıntı yaşayabiliriz. Gerçi
> bunun için X i hostname kullanacak şekilde değiştiriyorduk (kdm
> servisindeki XAUTHLOCALHOSTNAME bu işe yarıyor). Belki sadece hostname
> ayarlamak bizi kurtarır.
>
>  Ama bir taraftan da bu durum yeni X le değişmiş de olabilir. Fatih ne
> dersin buna ?

bizim startNetwork, interface'leri falan up edip uzak paylaşımları
bağlıyor, X'in bunlara ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. loopback vs işleri
daha önce yapılıyor zaten.

>  Bu denemeleri 2.6.25 le mi yapıyorsun yoksa 2.6.28... le mi ? Ekiga
> ile bir socket sorunu yaşamıştık, yeni kernele geçince düzelmişti,
> belki ilgili olabilir.

2.6.28. Bana bu sysklogd düzeltilebilirmiş gibi geliyor bir yaması bir
şeyi mutlaka vardır, ulan zaten işin logger için soket yaratmak başka
napıyorsun ki 1.5 saniye alıyor soketi başlatmak, hayret bişey :)

>  Hmmm, olabilir bence

ramfs klasmış, temiz çözüm gibi duruyor ama tam da bilmiyorum ramdrive
gibi bir şey heralde bu, peki /tmp'de çok büyük dosyalar olduğunda nasıl
oluyor?

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>