[Gelistirici] [RFT] Yeni MPlayer Test İsteği

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 01:48:54 EET

On Sun, 28 Dec 2008 01:17:27 +0200
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Bende hiç sorun yok ntvmsnbc de, hatta yeni paketlerle video lar
> direkt başlıyor, eskisine göre daha akıcı.

 Buldum şeyin yerini. Bir kereliğine gnome-mplayer çalıştırıp
Düzen->Tercihler  e girip (istersen ayarları değiştirerek) çalıştırır
mısın ?  ~/.mplayer/config içerisine gnome-mplayer profili ayar
değiştirene kadar konmuyormuş, daha önceden çalıştırmış birinde bu
sorun çıkmıyor ama ilk çalıştırmada bu ayarlamayı yapan kod bozulmuş.
Düzeltmeye çalışacağım.