[Gelistirici] [RFT] Yeni MPlayer Test İsteği

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 01:17:27 EET

On Fri, 26 Dec 2008 19:37:10 +0100
"selim ok" <selimok at gmail.com> wrote:

> Simdide videolari cache'e aliyor ama baslamasi gereken yerde
> baslayamiyor. Kilitlenme yok, buffering devam ediyor, fakat elle de
> baslatilamiyor.

 Hafızada başka bir *mplayer varsa ondan dolayı olabilir. Eski
paketlerde bu sorun oluyordu. Yukarıdaki adresteki paketleri
güncelledim, yeniilerini dener misin sorun var mı ?

 Kurduktan sonra Firefox u tekrar başlatman gerekiyor.

 Bende hiç sorun yok ntvmsnbc de, hatta yeni paketlerle video lar
direkt başlıyor, eskisine göre daha akıcı.