[Gelistirici] [RFT] Yeni MPlayer Test İsteği

selim ok selimok at gmail.com
28 Ara 2008 Paz 02:29:52 EET

28 Aralık 2008 Pazar 00:48 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  Buldum şeyin yerini. Bir kereliğine gnome-mplayer çalıştırıp
> Düzen->Tercihler  e girip (istersen ayarları değiştirerek) çalıştırır
> mısın ?  ~/.mplayer/config içerisine gnome-mplayer profili ayar
> değiştirene kadar konmuyormuş, daha önceden çalıştırmış birinde bu
> sorun çıkmıyor ama ilk çalıştırmada bu ayarlamayı yapan kod bozulmuş.
> Düzeltmeye çalışacağım.

Bu dediklerini yaparak denedim ama yine olmuyor. Zaten dedigim gibi elle de
baslatamiyorum.
Verdigin adresteki tum paketleri kuruyorum, firefox'u yeniden baslatiyorum,
ayarlari degistiriyorum, yinede buffering yapiyor ama video baslamiyor. Dun
masaustunde denemistim bu gun emin olmak icin dizustunde denedim, yine ayni
sorun. Garip.

Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/