[Gelistirici] Cok fazla Guncelleme?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 21:33:16 EET

2008/12/24 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> deltayı 2009'a kalmadan devreye sokacağız. En son breaksABI desteğini
> ekledim, farm tarafında düzgün çalışıyor ancak pisi tarafını test etmeye
> vaktim olmadı. Bir depo oluşturup en yakın zamanda deneyeceğim.

Super, denemek isteyen baska kullanicilar da var :)  Sanal sistemlerle de
yapabiliriz bi guzellik.

Ayrıca bir not: kullanıcılar depodaki bütün güncellemeleri yapmak
> zorunda değiller, bunu da es geçmeyelim.

Dogru, ancak bu baska bir sorunu birlikte getiriyor. Kullanicilara destek
verilmesi gerektiginde, ornegin destek alan ve veren iki sistemde de 2008.1
kurulu oldugu halde, destek verende guncellemeler yapilmis dolayisi ile X
paketinin 1.2 versiyonu paketleri varken, destek alanda ise ayni paketin 1.1
versiyonu bulunabilir. Bu destek verme anlaminda dusunuldugunde hos bir sey
degil.

Bana kalirsa 2008.1 yukleyen herkeste zamandan bagimsiz olarak ayni
paketlerin ayni versiyonu olmalidir, sadece guvenlik guncellemesi varsa bu
guncelleme yapilabilir. Yeni ozellikleri veya kritik olmayan hatalari
giderilmis (hatalar bitmez ne de olsa) yeni versiyon paket ise bir sonraki
release'de (2008.2) olmali veya kutuphane bagimliliklari degismiyorsa
2008.1'e de ayri bir depo yoluyla backport edilebilmeli (kullanici ozellikle
isterse).

Emre