[Gelistirici] Cok fazla Guncelleme?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
24 Ara 2008 Çar 21:24:59 EET

Eren Türkay wrote:
> Yine test konusunda girmek istemiyorum, zira önceki thread'de tartışıldı.
> Elimizdeki insan gücü ile en iyisi buysa, delta sisteminin kullanılmaya
> başlanması, bize yeni bir politika tartışmaya gerek bırakmadan sorunumuzu
> çözecek gibi görünüyor. Ki bu da 2009 için planlanan bir şey sanırım.

deltayı 2009'a kalmadan devreye sokacağız. En son breaksABI desteğini
ekledim, farm tarafında düzgün çalışıyor ancak pisi tarafını test etmeye
vaktim olmadı. Bir depo oluşturup en yakın zamanda deneyeceğim.

Ayrıca bir not: kullanıcılar depodaki bütün güncellemeleri yapmak
zorunda değiller, bunu da es geçmeyelim.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>