[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Ara 2008 Pzt 20:29:54 EET

On Fri, 19 Dec 2008 12:35:51 +0200
Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote:

> Ornegin kendi bileseni cercevesinde,
>
> - "Bakicisiz" paketlere bakici bulmak
> - "Bakicisiz" paketlerin hata raporlari ile ilgilenmek
> - Paketlere acilmis (bakicisi olsa da) hata raporlarini izlemek ve
> ilgi gormemesi ve makul bir zamanda cozum yoluna girmemesi durumunda
> paketcileri ittirmek.
> - Yeni bir paket alinacagi zaman bu konuda karar vermek
> - Bilesenden paket atilmasi ile ilgili karar vermek.
> - Uygun bulmadigi guncellemelerin kararli depoya girmesine itiraz
> etmek.
> - Daha onceki onerilerimden biri olan paket onceliklendirmesi
> [...]

 Bileşen sorumlusu kavramını svn üstünde değil gerçek anlamda hayata
geçirmemiz gerektiğini söyleyip duruyorum ben de. Yukarıdaki liste
bana mantıklı geliyor, hatta uzun süredir elimden geldiğimce böyle
davranıyorum multimedia ve oyun paketlerinde ve bağımlılıklarında. Ancak
bu listeyi işletirken bileşen sorumlularının bu listede ilgili konuları
konuşmaları, yorumlara açık olması ve "takım oyunu" oynayabilir
olmaları gerekiyor. Hani kaba tabirle laftan anlaması da gerekiyor :)

 Bileşen sorumlularının farm işletmesi, bu mesajda yoktu ama thead
içinde geçti galiba, bence mantıklı gözükmüyor.