[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Ara 2008 Paz 13:35:34 EET

Sat, 20 Dec 2008 23:23:37 +0200, Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> :

> Ben bunların hiçbirine karşı değilim teoride. Ama her kararı bileşen
> sorumlusu tek başına verirse bu bileşen sorumlularının birbirinin
> ayağına basmaması için bir mekanizma gerekecek
Bu "mekanizma" zaten oyle ya da boyle isliyor ve islemek zorunda. Bugun
daha kucuk olcekte olani birbirine bagli paketler icin gecerli. Paketin
birinin sorumlusu biri iken, digerinin sorumlusu baskasi olabiliyor.

> bileşen sorumlusu olmak isteyene de kimse dur demiyor (örn. İnanç
> Yıldırgan Font bileşeni sorumlusu oldu yakın zamanda), bileşeni ile
> ilgili bir karar vermek / değişiklik yapmak isteyene de.
Bunun paket paylasimindan bir farki yok ki.

Caglar, Ismail ve Erdinc'in uzerinde projeden ayrilmalari sonucu
paketlerini guncelleyememelerinin uzerinden aylar hatta yildan fazla
zaman gecmesine karsin uzerlerinde yuzlerce paket gozukuyordu, "kimse
dur demiyor"du da uzerine almak isteyene. Eee... Bu sorunu cozuyor
muydu?

> Açıkçası sürüm yöneticisi olarak kimseyle yetki paylaşmak istemiyor,
> ali kıran baş kesen olmayı tercih ediyormuşum gibi bir algı var
> özellikle bu postada, anlamakta güçlük çekiyorum.
Acikcasi yazar olarak oyle bir algim yoktu, oyle bir dusunce
olusturduysam da ozur dilerim. Niyetim o degildi.

                   Doruk