[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
21 Ara 2008 Paz 01:10:48 EET

Merhaba;

Thursday 18 December 2008 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> PPP konusunda bilgili olup da, yardımcı olmak isteyen var mıdır? Bu
> sadece VPN ile ilgili bir sıkıntı değil. PPP'nin kullanımının
> gerektiği yerlerde yaşayacağımızı düşünüyorum. O yüzden PPP ile biraz
> uğraşmak istiyorum. Gürer ve Onur ppp betiklerini yazmıştı sanırım.
> Bağlantı durumunu belirleyemediğimiz için mi link betiklerinde bu
> durumu gözardı ettik? (En azından öyle algıladım hatam olabilir)

PPP aynı zamanda cep telefonlarını kullanarak gprs/edge bağlantısı için de
gerekiyor ve şu anda bu tip bir bağlantıyı hiç desteklemiyoruz.
Network-manager dışında da durum pek iç açıcı değil : örneğin çoğu gsm
telefon ikiden fazla (örneğin nokia 6300 7 adet) init string'e ihtiyaç
duyuyor bağlantı için, kpp ise sadece 2 string destekliyor.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]