[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Ara 2008 Pzt 19:47:31 EET

On Thu, 18 Dec 2008 14:48:46 +0200
"Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> wrote:
> PPP konusunda bilgili olup da, yardımcı olmak isteyen var mıdır? Bu
> sadece VPN ile ilgili bir sıkıntı değil. PPP'nin kullanımının
> gerektiği yerlerde yaşayacağımızı düşünüyorum. O yüzden PPP ile biraz
> uğraşmak istiyorum. Gürer ve Onur ppp betiklerini yazmıştı sanırım.
> Bağlantı durumunu belirleyemediğimiz için mi link betiklerinde bu
> durumu gözardı ettik? (En azından öyle algıladım hatam olabilir)

 Zamanında elle kullanmıştım dialup bağlantı, ATx komutları vs. ama çok
zaman geçti unutmuşumdur herhalde. Betikleri hazırlayalı da çok zaman
oldu, Gürer'in de dediği gibi fazla talep olmayınca sevgi göstermedik
ilk hazırlandıkları hali ile kaldı. Yardım lazımsa yardım edebilirim
ama benim de biraz hatırlamam lazım :(