[Gelistirici] Lvm & Raid ile ilgili...

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
19 Ara 2008 Cum 15:57:53 EET

2008/12/19 Isbaran Akcayir <isbaran at gmail.com>

> module_init_tools paketinden gelen betikte otomatik yükleme listesine alma
> fonksiyonları vardı modülleri (çomar betikleri), böyle bir şey iş görmüyor
> mu ?

Bu dediklerini tam olarak bilmiyorum :S Nerde ve nasıl kullanabiliriz ?

> Bir de lvm .43 ten .42 ye geçerken device-mapper paketini tekrar kurmak
> gerekiyordu .43 device-mapper'ı replace ediyordu doğru hatırlıyorsam
> device-mapper var mı sistemde ?

Zaten  lvm.conf dosyasını da düzelterek .42 revisionını kullanıyorum.

Bütün lvm ve raid yapılandırmasını yapmama rağmen sistem başlangıcında
aktive ettiğim bölümleri kullanamıyorum.Bazı dağıtımlar udev kurullarıyla
bazılarıysa da init betikleriyle halletmişler.

Müdür de anlayabildiğim kadarıyla udevd trigger ediliyor ve (sanırım) udev
kurallarına göre moduller aktive ediliyor. O yüzden /etc/udev/rules.d altına
kurallar koydum. Lvm için olanlar geçerli olurken diğerleri bana mısın
demiyor :(

Mete Alpaslan