[Gelistirici] Lvm & Raid ile ilgili...

Furkan Duman coderlord at gmail.com
19 Ara 2008 Cum 17:55:19 EET

19 Aralık 2008 Cuma 15:57 tarihinde Mete Alpaslan
<alpaslanmete at gmail.com> yazdı:
> Müdür de anlayabildiğim kadarıyla udevd trigger ediliyor ve (sanırım) udev
> kurallarına göre moduller aktive ediliyor. O yüzden /etc/udev/rules.d altına
> kurallar koydum. Lvm için olanlar geçerli olurken diğerleri bana mısın
> demiyor :(

device_mapper modülü yüklenmiyor sanırım başlangıçta.

Modüllerin yüklenmesi bildiğim kadarıyla Müdür'ün işi. Hatta şuraya bakarsan:

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/comar/mudur/src/

Sistemde varolan device'lara göre ilgili modüllerin modprobe
edildiğini görebilirsin.

Muhtemelen buraya lvm için bir ek gerekiyor, ancak Müdür ve açılış
sisteminde daha deneyimli geliştiricilerimiz doğru bir cevap
verebilir. Onur, Gürer ve Bahadır'ın bu konuda çalıştığını biliyorum.

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman