[Gelistirici] Lvm & Raid ile ilgili...

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
19 Ara 2008 Cum 01:53:11 EET

2008/12/19 Mete Alpaslan <alpaslanmete at gmail.com>

> Merhaba;
>
> Lvm & Raid ile ilgilenirken Lvm hacimlerinin sistem başlatıldıktan sonra
> aktif hale geçmemesinden kaynaklı sorunlar yaşıyorum ...
>
> klan mete # lvscan
>  /proc/misc: No entry for device-mapper found
>  Is device-mapper driver missing from kernel?
>  Failure to communicate with kernel device-mapper driver.
>  inactive          '/dev/fileserver/share' [2,00 GB] inherit
>  inactive          '/dev/fileserver/backup' [4,00 GB] inherit
>  inactive          '/dev/fileserver/media' [1,00 GB] inherit
>
> klan mete # ls /dev/mapper/*
> [...]

module_init_tools paketinden gelen betikte otomatik yükleme listesine alma
fonksiyonları vardı modülleri (çomar betikleri), böyle bir şey iş görmüyor
mu ?
Bir de lvm .43 ten .42 ye geçerken device-mapper paketini tekrar kurmak
gerekiyordu .43 device-mapper'ı replace ediyordu doğru hatırlıyorsam
device-mapper var mı sistemde ?

iyi geceler