[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci, deneme 2 (Part 2)

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
18 Ara 2008 Per 13:39:46 EET

On Thursday 18 December 2008 13:21:19 Serbulent UNSAL wrote:

> Biraz ağır bir ifade olmuş sanki ? Bu özelliğe ne kadar ihtiyacımız var, ne
> kadar öncelikli ? Bu özellik için gönüllü olan geliştircimiz var mı ?
> Faik'in bu konudaki fikirleri neler ?

Benim bununla ilgili yazdıklarım başka bir tartışmanın içindeydi ve yanlış
özetlenmiş:

"""Mesela paket imzalama işi tekrar tekrar ele alınmasına rağmen neden bir
sonuca varamadı? Bu özellik olmadan mesela sadece güvenlik güncellemeleri
içeren bir sürüm de anlamını yitirmiş olmuyor mu?"""

Fikir belirtmekten ziyade bir soruydu bu. Bir de "kararlı depo" deyince,
güvenlikten ziyade ABI/API kırmayan, işlevselliği sürdüren bir depo
anlaşılıyor. Bunun için imza şart değil tabiki.