[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci, deneme 2 (Part 2)

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
18 Ara 2008 Per 13:21:19 EET

On Monday 15 December 2008 15:27:08 Ekin Meroğlu wrote:
> [...]

>sıkı test edilsin, 2008-unstable'a ise test deposunda belli bir süreyi
>hatasız atlatan paketler doğrudan girsin, güncel depo olsun. (Doruk, Furkan)

>    * - Bu aynı anda iki dağıtım demek: iki kaynak depo, iki farm, iki ikili
>depo, gittikçe arası açılan iki branch. stable deposu için gittikçe artan
>bir backport ve test işgücü gerektiriyor. (Ekin, Tekman, Onur, Ozan)
>    * - Contrib de bu şekilde dallanmalı, ona da bir politika gerekecek
(Ekin)
>    * - Normal depo ismiyle kararsız kalmak zor ve yanlış (Furkan)

Bu öneri ile ilgi yeni bir yorum gelmediğine göre sanırım herkes iş gücü
sıkıntısından dolayı bunu uygulamanın mümkün görünmediğinde hemfikir ?

>Bileşen sorumluları daha çok insiyatif ve sorumluluk alsın (Hemen herkes.)

Demişiz ve bununla ilgili hiçbir şey yapmamışız. Bileşenler nelerdir ?
Sorumluları kimdir ve bu kişilerin sorumlulukları nelerdir ? Bunları birkaç
cümle ile tanımlasak. En azından bileşenleri tanımlarak başlayalım yeniden.

>Paket imzalama olmadan __kararlı__ depo çok anlamlı değil, bu özelliğin
>önceliği yüksek (Gürer)

Biraz ağır bir ifade olmuş sanki ? Bu özelliğe ne kadar ihtiyacımız var, ne
kadar öncelikli ? Bu özellik için gönüllü olan geliştircimiz var mı ? Faik'in
bu konudaki fikirleri neler ?

--
İyi Çalışmalar,

Serbülent