[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci, deneme 2 (Part 3)

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
18 Ara 2008 Per 13:21:23 EET

On Monday 15 December 2008 15:27:08 Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba;
>
> Kararlı depo süreci tartışmasında konuşulanların üzerinden geçtim; özet bir
> belge [1] hazırladım, şu anda işleyen süreci de grafiğe döktüm - şu ana
> kadar fikir belirten herkese teşekkürler.
>
> İmdiiiii, ekleme / düzeltme / yeni tartışmalar için pamuk eller klavyeye
> :-P
>
> [1]
> http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Kararlı_Depo_Sureci

>Belgelendirme ve politika belirlemeye öncelik verilmeli, belgelendirme ve
>mentorluk ile yeni geliştirici kazanılmalı (Gürer, Selim)

Sanki biraz havada kalmış ? Biraz daha somutlaştırsak yapabileceklerimizi
bununla ilgili sorumlu ve takvim belirlesek ?

>Yakında geliştirici toplantısı yapalım (Tekman)

Zaman önerisi olan ? Mesela bu haftasonu bir IRC toplantısı ? Gündem olarak
wikideki "Kararlı Depo Süreci" belgesini temel alabiliriz bence.

>Yapılacak işlerin ve çırak isteyen geliştiricilerin listesi olmalı (Selim)

Bildiğim kadarı ile hiç bir geliştirci bununla ilgili bir çalışma yapmadı. Çok
vakit alacak bir iş değil sanırım. Geliştiricilerimize Ping...

>Review güncellemelere de uygulansın (Furkan)

>    * - Yeni paketler bu kadar az ilgi görürken review ile güncelleme yapmak
>işleri çok daha yavaşlatacak, review yapacak geliştirici sayısı belli ve
>artmıyor. (Onur, Ekin)

Buna itirazı olan yok sanırım ? Şu an için mümkün görünmüyor bence de...

>Tartışmalara çok az geliştirici katılıyor. (Ekin, Gürer...)

>    * - Çoğu kişi bıkkınlık ya da çekingenlikle bu tip kararların dışında
>kalıyor, bu kişileri sürece dahil etmenin yolunu bulmak gerekiyor. (Türker)

İnanmayan bu threade baksın :)

--
İyi Çalışmalar,

Serbülent