[Gelistirici] r56808 - in 2008/desktop/gnome/cairo: . files files/mozilla

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
17 Ara 2008 Çar 23:24:10 EET

Wednesday 17 December 2008 Tarihinde Onur dedi ki:
>  Sembol yaması önemli (onu niye attığını da anlamadım), onu mutlaka
> alalım, lcd_filter yaması da bence önemli, bu özellik en azından
> kapatılabiliyor (ki herşeyin düzgün olduğu bir X altında kapatmak
> istemeyeceksiniz bence :) ama yama olmadan açılamıyor.
>
>  Bu arada benim eski yamam daha kısaydı diye hatırlıyorum, debian daki
> yama ne değiştirmiş bakmadım daha.

1.7.6'da, CAIRO_LCD_FILTER_DEFAULT ile beraber, set_lcd_filter, get_lcd_filter
fonksiyonlarını filan hep kaldırdılar, fazla freetype'a özgü oldukları için.
Biz, 1.7.4'teyken sadece enum'u eklemek yetiyordu, şimdi attıkları kodları da
ekliyoruz yeni yamada.

Sonuç olarak iki yamayı da aldım.

--
Gökçen Eraslan