[Gelistirici] r56808 - in 2008/desktop/gnome/cairo: . files files/mozilla

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Ara 2008 Çar 20:14:44 EET

On Wed, 17 Dec 2008 00:50:36 +0200
Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> wrote:

> Tuesday 16 December 2008 Tarihinde Onur dedi ki:

> Evet, bununla ilgili senin eklediğin bir yama vardı, LCD filter
> yaması, onu atıp derledim yeni sürümü. Görünümde de bi bozulma
> görmediğimden, herhalde gerek yok yamaya diye düşünmüştüm. Gentoo ve
> Fedora'da da olmayınca herhangi bir yama, sorun olmaz herhalde
> demiştim, lakin oldu :)
>
> Debian'da varmış yamalar, devel'deki pakete aldım şimdi de, Ozan'da
> görüntü düzelirken, bende pek fark etmedi, sende de bozulmuş :)

 Sembol yaması önemli (onu niye attığını da anlamadım), onu mutlaka
alalım, lcd_filter yaması da bence önemli, bu özellik en azından
kapatılabiliyor (ki herşeyin düzgün olduğu bir X altında kapatmak
istemeyeceksiniz bence :) ama yama olmadan açılamıyor.

 Bu arada benim eski yamam daha kısaydı diye hatırlıyorum, debian daki
yama ne değiştirmiş bakmadım daha.

> Anlamadım pek nasıl iştir bu. Kesinlikle alalım diyor musun peki,
> yani nasıl bir bozulma tam olarak sendeki?

 Şöyle bir mesaj da atmıştım, ama Fatih'in dediği gibi bakılan ekrana
göre anlaşılmaması da mümkün

 http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-December/015179.html