[Gelistirici] r56808 - in 2008/desktop/gnome/cairo: . files files/mozilla

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
18 Ara 2008 Per 00:35:37 EET

On Wed, 17 Dec 2008 23:24:10 +0200
Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> wrote:

> Wednesday 17 December 2008 Tarihinde Onur dedi ki:

> 1.7.6'da, CAIRO_LCD_FILTER_DEFAULT ile beraber, set_lcd_filter,
> get_lcd_filter fonksiyonlarını filan hep kaldırdılar, fazla
> freetype'a özgü oldukları için. Biz, 1.7.4'teyken sadece enum'u
> eklemek yetiyordu, şimdi attıkları kodları da ekliyoruz yeni yamada.

 Bunlar public API de export edilen semboller mi ? Eğer öyleyse ABI
kırmış olabiliriz cairo da, bu sembolleri geri eklemek bu yüzden de iyi
olabilir.

 Aslında bu filtrelerin freetype dan gelmesi bence de daha doğru ama
freetype a girdi mi ya da bu fonksiyonların yerine başka bir filtre
koydular mı biliyor musun ?

> Sonuç olarak iki yamayı da aldım.

 oki doki, teşekkürler