[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 14:27:28 EET

16 Aralık 2008 Salı 14:13:07 tarihinde Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Bu tip durumlar ve gittikçe daha fazla yerde karşımıza gelmeye
> başlayan "dağıtım içinde birden fazla (farklı özellik hatta sürümde) kernel
> desteklemek" ihtiyacımızı hepten çözecek bir yol aramaya başlasak,
> kernel-server, kernel-mini, kernel-rt gibi birçok kernel paketimiz olsa ?

Anlayabildiğim kadarı ile temel endişen yeni bir depo oluşturup bakım ve
idaresini yapmak külfeti yaratmadan bir çözüm bulmaya çalışıyorsun olaya. Bu
gerçekten mümkün olabilir mi? Anlıyorum, mini ve RT gibi işler için olabilir.
Ama aynı anda yaşayacak olan 2007 ve 2008 ve 2009 için olabilir mi? toolchain
için benzer bir gereksinimimiz olmayacak mı? KDE3 ve KDE4'ü ne kadar süre
aynı depoda tutabileceğiz. Belki de 2009 deposunun yavaş yavaş oluşmaya
başlamasının zamanı gelmedi mi?

2 Ykr

ET