[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 15:50:06 EET

Merhaba;

Tuesday 16 December 2008 tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> Anlayabildiğim kadarı ile temel endişen yeni bir depo oluşturup bakım ve
> idaresini yapmak külfeti yaratmadan bir çözüm bulmaya çalışıyorsun olaya.
> Bu gerçekten mümkün olabilir mi? Anlıyorum, mini ve RT gibi işler için
> olabilir.

O kadar uzağa gitmeye gerek yok, bir desktop bir de server kerneli olması bile
birçok işimizi çözecek.

> Ama aynı anda yaşayacak olan 2007 ve 2008 ve 2009 için olabilir
> mi?

Sürümlerle alakası yok söylediğimin - beni isteğim bir tek sürüm (2008 örn.)
deposunda birden fazla kernel bulunması, kullanıcının gerekirse / isterse
öntanımlı kernel olarak başka bir kernel'i seçebilmesi, sonrasında da sadece
o seçtiği kernel ve sürücüleri için olan güncellemelerle hayatına devam
edebilmesi. Yoksa her sürümün tabii ki ayrı deposu, kernel'i, toolchain'i,
masaüstü ortamı olacak zaten.

> toolchain için benzer bir gereksinimimiz olmayacak mı? KDE3 ve KDE4'ü
> ne kadar süre aynı depoda tutabileceğiz.

Bu sorunların kernel ile olan bağlantısını çözemedim ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]