[Gelistirici] State of Pardus

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 12:43:46 EET

16 Aralık 2008 Salı 11:52:14 tarihinde Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Böyle bir şey demedim ben. Artistanbul en azından kullanıcı dökümantasyonu
> ve bilgilendirmesi konusunda dağıtımın şu anda ve her zaman ihtiyacı olan
> gerekli bir işi güzel bir şekilde yürütüyor. Bu işi yaparken de
> geliştiricilerin vaktini çalmıyor. O yüzden konunun dışında. Neden boyuna
> tartışmaya bu dış çalışmaları dahil ediyorsunuz anlamıyorum.
> Bunu dedim evet. Çünkü dağıtımın bazı temel işlevleri aksıyor, ve bunlar
> hızla (öyle aylarca falan değil) yola konmazsa dağıtım etrafında oluşan
> projelerin hepsinin tıkanıp başarısız olacaklarını düşünüyorum.

Sözü geçen ifadelerin bir kısmı Gürer, bir kısmı diğerleri tarafından sanal ve
fiziksel ortamlarda sarf ve ima edilmiştir. Hepsini Gürer'in dedği gibi bir
algılama benim doğrusal olmayan yazım şeklimden kaynaklanmış. Düzelteyim...

> Ya da... projede bugüne kadar yapılan bütün hatalara (hata olduğunu
> düşündüğümüz veya düşünmediğimiz) rağmen, ekibin aşırı gayretiyle ve çokça
> da şans yardımıyla gene de bir başarı yakalanmış olduğu için, doğru
> yaptığınızı sanıyor ve aynı hatalara devam ediyor olabilirsiniz :)
>
> Hangi ihtimalin gerçek olduğunu bize tarih söyleyecek artık.

Eğer son dört yıl söylemediyse üç yıl sonra da aynı lafları edeceğinden eminim
sevgili Gürer...

Neyse, (en azından seninle) bu konu bir neticeye bağlandıysa artık asıl
konumuza dönebiliriz, Ekin'in wiki belgesi vb...

ET