[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 01:39:20 EET

On Tue, 16 Dec 2008 01:13:13 +0200
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> Kameraları bilemiyorum, Onur seviyor onları :)

 it's complicated

> uvc ve gspca içeri girdi, içerden gelsin diyorsanız, paketleri
> conflict yazar, config'de açarım, sorun değil, karar Onur'un. Ama
> ileride çatır çutur commit gelip, yeni kameralar, yeni iyileştirmeler
> geldiğinde elimiz kolumuz da bağlanır mı bilemem içeri aldık diye.

 Aslında diğer dağıtımlar ayrı paket yapmadığı sürücüler için kernel
içinde backport larla yeni kamera desteği / düzeltme vs. yapıyor. Bazı
sürücüleri kernel içinde getirmemiz gerekiyor artık (gelişimi tamamen
durduğu için) ama bazılarına biz karar verebiliriz.

 Sürüm tarzımıza kıyasla bugüne kadar kernel konusunda (2007 sürecinde
mecburduk disk adı değişimi için) biraz çekincen bir dağıtım olduk. Bu
sürücülerin gelişimine kernel paketini nasıl maintain edeceğimize göre
karar vermemiz lazım.