[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
14 Ara 2008 Paz 12:17:30 EET

S.Çağlar Onur wrote:
> [...]
>

> Paketi denemedim fakat nfs4acl-ext3.patch sorun yaratıyor olmalı, hatta büyük ihtimal ile tek satırlık bir değişiklik gerekiyor olmalı. Apparmor vfs katmanında bir seri fonksiyonun argümanlarını ve sıralarını değiştiriyor, hata veren satırı bulup, appArmor yama serisi içinde o fonksiyonu değiştiren yamayı bulup (vfs-*) diğerlerine ne yaptığına bakıp aynını nts4 kodu için de yapabilirsin. Apparmor serisini 2009 için tutmak tamemen size kalmış stratejik bir karar, novell appArmor serisine desteğini bırakmaddı (enterprise dağıtımın arkasında 10 sene duruyorlar malum) fakat openSUSE için selinux'a geçiş çalışmalarına da başladı.

nfs4acl-ext3 yamasından değil de apparmor serisinden gelen vfs-mkdir ile
vfs-unlink yamalarından dolayı patlıyor. Geçirilen parametrelerden
birinin (hede.path.hodo) "path" diye bir elemanı olmadığını söylüyor.
Neyse buraları detay, önemli olan son 2 cümlendi :)

> Bu serinin büyük kısmı çekirdeğe girmiş olmalı, girmemiş olanlar kolayca port ediliyorsa ve işe yarıyorsa ve proje gerçekten ölü ise fw port denenebilir veya vanilla halde olan destek ile devam edilebilir.

Evet çoğu applesmc modülünü etkiliyor ve o sürücü oldukça aktif şekilde
gidiyor, 2 tane alsa yaması var, gerisi hid quirk'leri ancak kernel'deki
hid kodları yamaların uygulanmasını engelleyecek kadar değişmiş vs.vs.
vanilyalıyla devam etmek sakıncasız geliyor şimdilik bana, elimizde test
edicek macbook da var nasılsa : )

Teşekkür ederim efenim :)

--

Ozan Çağlayan