[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 00:04:04 EET

On Sun, 14 Dec 2008 02:24:47 +0200
"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> unionfs'i Onur istemişti o yüzden eklemiştim, hatanın ne olduğunu
> bilmiyorum ama gene appArmor ise mevcut çekirdekteki
> "unionfs-AppArmor.patch"e bakmak isteyebilirsin (hatta bu nfs kodu
> için ne tür değişikliklerden bahsettiğimi de gösterecektir :)).

 pardus.img dosyalarını bağlayıp içeriğinin bir kısmını ramdrive a
kopyalayıp bir kısmını symlink yapıyoruz, bunu aslında direkt unionfs
ile ramdrive ı overlay yaparak yapabiliriz. Daha az ram kullanımı,
debug da rahatlık gibi artıları var.

 Unionfs öldü yerine aufs mi neydi o geldi diyor geliştiricisi,
düzgünse ona da geçebiliriz bir taraftan