[Gelistirici] Bakıcısız paketler (1)

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Ara 2008 Pzt 18:26:02 EET

Serdar DALGIÇ wrote:
>> # Ozan
>>
>> programming/libs/libzip

Alabilirsin.

>> applications/multimedia/vlc
>> applications/multimedia/speex

vlc ile özel bir ilgim yok ancak çok geride kaldığımız için geçen hafta
ilgilenmeye başladım. Şu anda bağımlılıklarından biri olan live555 ABI
kırdığı ve ABI kıran sürüme yeni vlc'nin bağlı olmasından dolayı zaten
yeni sürümünün depoya girebilmesi söz konusu değil.

Bunun dışında paket bazında bakarsak, yeni sürümün eksiklikleri:
- Türkçe çeviri dosyasının elden geçmesi gerekiyor,
- OpenGL çıktı seçildiğinde VLC çöküyor,
- paranoia isimli bir cdda kütüphanesine bağlı ancak undefined symbol
veriyor o kütüphaneyle ilgili.

Paketi bunları bildikten sonra alabilirsin ancak dediğim gibi buildfarm
ve PiSi breaksABI konusunda anlaşabildikleri ana kadar depoya giremeyecek.

speex'i de son anda bugün alsa-plugins ile alakalı olduğu için çektim
üzerime. şu anda görünen bir bağımlılığı yok ancak açmayı düşünüyorum
ileriki sürümlerde.

İki paketi de alabilirsin bence ilgileneceğim diyorsan.

Saygılar efenim.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>