[Gelistirici] Bakıcısız paketler (1)

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
8 Ara 2008 Pzt 17:11:32 EET

Ozan Çağlayan wrote On 08-12-2008 12:30:
> Öncelikle hepinize iyi bayramlar,

Merhaba, iyi bayramlar / Hi to all;

> Sonuç olarak,
>
> 658 adet paket bakıcılar tarafından terkedildi,
> 397 tanesi çekirdek geliştiriciler tarafından üstlenildi,
> 261 tanesi ise halen bakıcısız durumda.

"""

Finally,
from 658 unmaintained packages, 397 are taken over by core developers,
leaving the other 261 still unmaintained.

"""

 From the packages taken over by UEKAE-core team, I would like to show
my interest on some of the packages. If it's ok for those who are
related to these packages, I would like to take over my requests..
Waiting for your +/- reply; if you are unsure, ready to go for
rock-paper-scissors :p  .My requested packages are selected at the bottom:

----
Çekirdek ekibin üzerine almayı düşündüğü paketler arasında ilgimi
çekenleri, üzerime alıp uğraşmayı düşündüklerimi yazıyorum aşağıda.
olumlu/olumsuz geri dönüşlerinizi buradan yapabilirsiniz, kararsızsanız
zar atabiliriz, taş/kağıt/makas yapabiliriz :)

> # Ozan
>
> programming/libs/libzip
>
> applications/multimedia/vlc
> applications/multimedia/speex

vlc ve bağımlılığı speex. // speex is the dependency

vlc ilgilenmek istediğim bir paket, kullandığım da bir program olduğu
için üzerime almak istiyorum; ama özel bir sevgin varsa ozan vlc'ye
karşı, bu talebimden vazgeçebilirim :)

// vlc is a program I frequently use but if ozan especially wants to
deal with the package (a.k.a. one of the fav. packages of ozan) ignore
the request ;)

> # Ekin
>
> applications/network/rdate
> # Onur
>
> applications/security/nmap
>
> programming/libs/libmpcdec
> programming/libs/libmpeg2
>
> applications/multimedia/flac
> # Faik
>

> programming/tools/valgrind
>
> programming/tools/strace
> programming/tools/lsof
>
> programming/tools/ltrace
>
> # Semen
>
> desktop/kde/yakuake
>
> # Gokcen
>

> system/devel/scons

en son güncellemeyi yapmıştım bu pakete, ilgilenebilirim

// I was the one who made the last update to the package, I can handle
this package ;)
> programming/tools/kdbg
>
> # Taner
>
> programming/languages/erlang
>

> # Pınar
> programming/environments/eric
> programming/languages/python/pysqlite

trac bağımlılığı aynı zamanda, o yüzden göz koydum. // a dependency for
trac in contrib repository; that's the reason why I request the package.
> programming/languages/python/SQLObject

imdbpy dependency.

> programming/languages/python/pyparsing
> programming/languages/python/pyinotify
> programming/languages/python/beautifulsoup
> programming/languages/python/ClientForm
> programming/languages/python/FormEncode
> programming/languages/python/chardet
> programming/languages/python/matplotlib
>
> programming/languages/python/pycrypto
>
> programming/languages/python/pyopenssl

Pınar sana biraz haksızlık oldu gibi, tabi son karar senin.. bunlar
arasında gönlünden ne koparsa artık :p

// it seems to be a little unfair to Pınar, as most of my requested
packages are intended to be taken by you. Last word is yours..

> Saygılar

Regards

-serdar